امیر ضعیفی

❤️ چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی ؟

امیر ضعیفی

❤️ چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی ؟

امیر ضعیفی

من نور پاکم ای پسر نه مشت خاکم مختصر

آخر صدف من نیستم من در شهوار آمدم

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

عصر جمعه ترسو ، صبح شنبه درسو
 یه  درس عجیبو ، یه فرمول سختو
 یه دنیا سوالو تو پیکم گذاشتی !!!

تعطیلات کجایی ؟ دقیقا کجایی ؟   
 کجایی تو بی من ؟ تو بی من کجایی ؟ 
 با درسا غریبم ، کجایی عزیزم ؟             
 بیا تا توجیبت نخودچی بریزم !!! 
 نگو تموم شدی ، خدایی نکرده !!!
 ببین دوری تو با چشمام چه کرده !!!  
 تعطیلات کجایی ؟ دقیقا کجایی ؟  
 کجایی تو بی من ؟ تو بی من کجــــــــــــــــــــایی ؟
 

 

 

 


دریافت

 

  • امیر ضعیـفی

نظرات (۸)

خیلی خوب بود 
Hello to every one, the contents present at this web page are actually
awesome for people experience, well, keep up the good
work fellows.
Nice post. I was checking continuously this blog and I am
impressed! Extremely helpful info specially the last part :
) I care for such information a lot. I was looking for this particular info for a long time.
Thank you and best of luck.
سلام.بخاطر شاعرایی مثل شما وبلاگم رو بستم.
ههههههه شوخی کردم نخودچی رو خوب اومدی!
پاسخ:
(: ممنون

سلام خسته نباشید
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم جزء دنبال شدگان شما باشم
منتظر شما در وبلاگ
واحد مقاومت دبیرستان ابن سینا هستم
متشکرم.
پاسخ:
تشکر
ایوللللللل واقعا لایک داشت O:
پاسخ:
تشکر
ههههههه عالی بود
پاسخ:
ممنون ، (:
  • سیّد محمد جعاوله
  • @
    پاسخ:
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.