امیر ضعیفی

❤️ چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی ؟

امیر ضعیفی

❤️ چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی ؟

امیر ضعیفی

من نور پاکم ای پسر نه مشت خاکم مختصر

آخر صدف من نیستم من در شهوار آمدم

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

آدمیان


از زحمت کشان ، خارپشتان را دوست دارم

از پستانداران ، خفاشان را

از خزندگان ، ماران را دوست دارم

از گزندگان ، آدمیان را . . .

امروز زیاد حال پست گذاشتن نداشتم اما به زور هم که شده به خاطر شما گذاشتم . (: امیدوارم با نظراتتون به ما انرژی ببخشید . و پایان ایام خوش نوروز رو به همه ی دانش آموزان و دانشجویان تسلیت عرض میکنم .

  • ۹۵/۰۱/۱۳
  • امیر ضعیـفی

نظرات (۳)

  • طاها میرویسی
  • تسلیت!
    یک ماه دیگه امتحاناته و تموم!!
    پاسخ:
    همین دگ دلم به همین خوشه ... یکماه میریم و امتحانات هست . بعد راحت میشیم و همش براتون پست میزارم (:
    ممنونم به خاطر نظرت ، کمی آروم تر شدم (:
    عکس جالبیه :)
    پاسخ:
    (: مچکر
  • سیّد محمد جعاوله
  • موفق باشید
    زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.